Stream the latest episode of Send It! now โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ
Access over 25+ hours of retention marketing modules to become a certified email & SMS marketer. Claim our Spring offer & get certified for $200 off! | NEW Episode Drop! Year-Round Retention: Off-Season Strategies to Keep Customers Engaged and Buying |  | Year Round Retention: Off-Season Strategies to Keep Customers Engaged and Buying | EP 27 |
|
| Most brands go quiet after peak seasonโand that's where they lose momentum. | In this episode of Send It!, Jimmy Kim and Chase Dimond unpack real-world strategies to keep your emails converting and your customers engaged no matter what month it is. | From monthly gift guides and upsells to flash sales, goal-oriented campaigns, loyalty perks, and how to personalize it all through segmentation, behavior, and purchase dataโthis is your playbook for staying relevant 24/7/365. | The new episode just dropped on YouTube, Spotify, and AppleโGo stream it NOW! | Here's what we're diving into:
02:47 Google's New Email Feature 06:46 Gift Guides and Flash Sales 09:18 Leveraging Urgency and Niche Holidays 12:33 Goal-Oriented Campaigns 15:21 Maintaining Engagement Post-Peak Season 19:05 Referral and Loyalty Programs 25:30 Highlighting Customer Stories 26:11 Teasing New Product Lines 28:47 Implementing Strategies on Email and SMS Platforms 30:25 Utilizing Dynamic Elements in Campaigns 32:02 The Importance of Copywriting 33:37 Measuring Campaign Success | | As always, a special thank you to our friends at Omnisend and Raleon for making this show possible! | โ๏ธ, | Jimmy and Chase |
|
|
|
| |
|
|
No comments:
Post a Comment